Sydämellisesti tervetuloa Omaan taidekouluun!

Kehittelen Omaa taidekoulua kaikille innokkaille maalareille ja maalaamisesta haaveileville.

Haluan tuoda ulottuvillesi kaikki ne huikaisevan innostavat ja joustavat mahdollisuudet, jotka meillä on nykyisin käytössämme taiteen itseopiskeluun.

Kun opettelet itse, sinun ei tarvitse päteä eikä kilpailla, ei jännittää pääsykokeissa. Saat ihan itse valita mitä, missä ja milloin opiskelet.

Itse hurahdin maalaamiseen viitisen vuotta sitten. Tajusin pian aloitettuani, että olen vihdoin löytänyt sen paljon puhutun oman juttuni.

Taide on kyllä tavalla tai toisella aina ollut osa elämääni, ja vietin nuoruudestani kahdeksan vuotta yliopistolla kotimainen kirjallisuus pääaineenani  taiteen tutkimusta intohimoisesti opiskellen.

Samalla vimmalla olen nyt viimeiset vuodet opiskellut mitä moninaisimmilla maalauskursseilla. Olen selvästi onnellisimmillani väriä alustalle levittäessäni.

Kuvaitaideopinnoissani minua on suuresti auttanut se, että olen oppimisen ja opettamisen rautainen asiantuntija. Olen opettanut reilut parikymmentä vuotta kaikilla kouluasteilla aina ekaluokasta yliopistolle asti.

Nyt valjastan tämän osaamisen ja ammattitaidon Oman taidekoulun palvelukseen. Kehittelen siis täällä systeemiä, menetelmiä ja askel askeleelta -strategioita, joilla kuka tahansa voi oppia taiteilijan tarvitsemat tiedot ja taidot yhdessä muiden kanssa.

Jos siis taiteilijuus kutsuu sinuakin, tai olet muuten kiinnostunut, miten asioita opetellaan tuloksekkaasti omin päin, lähde mukaan! Opetellaan yhdessä!

Olet yhtä lämpimästi tervetullut mukaan olitpa sitten oman polkusi missä tahansa vaiheessa. Ei haittaa, vaikka et olisi edes vielä aloittanut. Pelkkä kiinnostus ja utelias mieli riittää.

Parhaiten pysyt menossa mukana, kun liityt kirjeystäväkseni. Lähetän kirjeystävilleni pari kertaa kuukaudessa postia, jossa kerron parhaat vinkkini sekä infoan tulevista tapahtumista, esimerkiksi haasteista ja livetapaamisista.

Pidetään yhteyttä!

Nina